Vechtlust Fernando Ricksen
Fernando Ricksen is een bekende voetballer. Zijn carrière verliep nogal rommelig, doordat hij kampte met onder meer een alcoholverslaving.
Ricksen heeft een vrouw en een kind, en heeft zijn leven op de rails, als hij ziek wordt. Hij blijkt ALS te hebben, een dodelijke spierziekte. In deze autobiografie gaat Ricksen de strijd aan. Met zijn verleden, en met zijn ziekte. Ook dat blijkt topsport te zijn.
Ik ben Fernando Ricksen.
Profvoetballer. Oud-international.
Ik heb veel meegemaakt.
Op het veld en daarbuiten.
Hoge pieken en diepe dalen.
Dit is mijn verhaal.
Op voorraad
Specificaties
Titel | Vechtlust |
---|---|
ISBN | 978-90-8696-470-3 |
Auteur | Fernando Ricksen |
Vertaler / hertaler | Jet Doedel |
Aantal pagina's | 96 |
Bindwijze | Paperback |
Illustraties | Nee |
Taal | Nederlands |