Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

De muziek van Lahip

De muziek van Lahip

Lahip is niet blij. Want het lijkt wel of iedereen boos op hem is. Zijn vader, de juf, en
eigenlijk de hele klas. Hoe moet dat nu verder?
Mijn klas is een serie van tien korte verhalen over de leukste klas van het land.

Een fragment:

‘Jij!’, roept Lahip. ‘Jij bent overal
goed in, Teun! En ik kan niks!
Helemaal niks!’



Auteur: Annemarie Jongbloed

Illustraties: Elisa Zee

Uitgave: Gebonden,

Aantal pagina's: 40

Reeks: Mijn Klas

ISBN: 978 90 8696 306 5

ISBN: 978 90 8696 306 5

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 7,50 per stuk