Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Reinaart de vos

Reinaart de vos

Deze middeleeuwse fabelroman is nog steeds erg leuk om te lezen. De hebzucht, gierigheid en goedgelovigheid van de meeste 'dieren' komt in deze verhalen mooi aan het licht.

Een fragment:

Veel dieren klagen bij leeuwenkoning Nobel over de streken van Reinaart de vos. Reinaart zou gestolen en gemoord hebben. Koning Nobel besluit dat Reinaart berecht moet worden. Maar lukt het de dieren om de listige Reinaart bij de koning te krijgen?

Reinaart de vos is een van de beste boeken uit de middeleeuwen.
Het is een humoristisch verhaal vol kritiek op de maatschappij en de kerk.

Leesniveau: A2

Reeks:  Literatuur voor beginners

Bewerking: Marian Hoefnagel

Leeftijd: Tussen 12 en 18 jaar

Aantal pagina's: 48

Uitgave: Paperback

ISBN: 9789086962075

€ 9,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 8,00 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 7,00 per stuk