Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Verhalen van Nasreddin Hodja

Verhalen van Nasreddin Hodja

De imam Nasreddin Hodja speelt de hoofdrol in elk van de 22 korte vertellingen.
Hij houdt de mensen graag een beetje voor de gek. En hij doet de dingen vaak anders dan normaal. Zit Nasreddin Hodja achterstevoren op zijn ezel? Dan zegt hij tegen de mensen dat de ezel achteruitloopt.
Nasreddin Hodja verzint voor elk probleem een oplossing. Maar hij heeft wel zo zijn eigen manier om tot die oplossing te komen …

Een fragment:
‘Beste gelovigen’, begint de hodja.
‘Weten jullie al wat ik vandaag ga vertellen?’
‘Nee’, zeggen alle mannen in de moskee.
‘Hè? Jullie weten niet wat ik vandaag ga vertellen?
Maar het is heel belangrijk wat ik vertel!
Nou, dan ga ik het ook niet zeggen.’

De humor en wijsheid in deze verhalen zullen niet alleen migranten uit het Midden-Oosten, maar ook ieder ander weten te boeien!
Bovendien worden de vertellingen opgeluisterd door prachtige tekeningen.
Opnieuw in druk genomen, met een nieuw ISBN nummer.
 
Voor: volwassenen en jongeren
ISBN: 9789086964741
Leesniveau: A2
Aantal pagina's: 96 
Uitgave: gebonden, met illustraties
Lesbrief: Ja

ISBN: 9789086964741

€ 16,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 15,00 per stuk