Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Je leven op het spel

Je leven op het spel

Met dit boek maken ook moeilijke lezers hun nodige leeskilometers. Ook goed voor wie Nederlands leert en lekker lezend zijn woordenschat wil uitbreiden.

Het is donderdag 3 oktober 2013. Een gammele boot met vijfhonderd vluchtelingen vliegt in brand. Midden op zee. Veel van de mensen aan boord kunnen niet zwemmen. In Nederland wacht Lea op haar broertje Gash. Hij is onderweg vanuit Eritrea, zo vertelde hij haar. En zou met een boot naar Europa vluchten. Wat als hij op die boot zat?

Het leesniveau van dit verhaal is A1/A2.
Lee

Het verhaal telt ongeveer 4.500 woorden en 56 pagina’s. 

Leesniveau: A1/A2

Serie: De Leesstraat

Auteur: Christina Wahldên

Aantal pagina's: 56

ISBN: 978-90-8696-273-0

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk