Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

De avonturen van Tom Sawyer

De avonturen van Tom Sawyer

Tom Sawyer zoekt de vrijheid, en vindt die bij zijn vriend Huck Finn. Huck Finn is een wees die alleen leeft, zonder huis of baan.

Samen gaan ze op pad en en overwegen piraat te worden. Ze verstoppen zich een week op een eiland en vinden een schat. 

Ze verstoppen zich een week op een eiland, ze vinden een schat en ze zijn getuige van een moord.

Daarbij stelt Tom wel een voorwaarde aan Huck. Hij moet naar school gaan.

Een fragment:

‘Jazeker. Maar rovers zijn edeler dan
piraten, dat zijn lui die kunnen lezen en
schrijven.’
‘O, is dat zo?’
‘Ja, dat is zo! Wat zullen de mensen wel
niet zeggen als er in mijn bende een rover
zit die niet kan lezen?’

Auteur: Mark Twain
Hertaald door: Frans van Duijn
Aantal pagina's: 120
Uitgave: gebonden
Reeks: Wereldverhalen

Lees ook: De avonturen van Huckleberry Finn

ISBN: 978-90-8696-482-6

€ 14,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 13,00 per stuk