Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

WO II

WO II

De boeken hieronder gaan allemaal over de Tweede Wereldoorlog, een ijkpunt in onze geschiedenis.

Veel verhalen over de Holocaust worden teruggebracht tot de essentie: wat doet de oorlog met jou?

Andere verhalen geven aan hoe het trauma van deze oorlog doorwerkt in het heden.

Stel je eigen pakket samen: kies je titels en het aantal exemplaren. Geniet van stapelkortingen voor klassen en scholen.

ISBN: Geen ISBN

Beschikbaarheid: In voorraad

Productnaam Prijs Aantal
Anne Frank; haar leven
€ 10,00
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,00 per stuk
Een soldaat in huis
€ 16,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 15,00 per stuk
Kinderjaren
€ 10,00
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,00 per stuk
Parnassia
€ 13,50
  • Bij afname van 20 stuks: € 12,00 per stuk
De Holocaust
€ 10,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 9,00 per stuk
Haar naam was Sarah
€ 13,50
  • Bij afname van 20 stuks: € 12,00 per stuk
De voorlezer
€ 10,00
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,00 per stuk
Ik overleefde Auschwitz
€ 14,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 12,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 11,00 per stuk