Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Boek + film

Boek + film

Een verfilmd verhaal, dat biedt een mooie kans voor de moeilijke lezer: als hij eerst naar de film kijkt, wordt hij alvast meegetrokken in het verhaal.

Hij leert de personages kennen, wat de drempel verlaagt naar het boek. Als je het boek dan ook nog in makkelijke taal kan aanbieden, zal je hem of haar zeker aan het lezen krijgen.  

Lees in deze blogpost ook tips om te werken met verfilmde verhalen.

Hieronder vind je al onze makkelijk-lezenboeken met een verhaal waarbij een film gemaakt is.

Kies de verfilmde verhalen, met stapelkortingen voor klassen en scholen.

ISBN: Geen ISBN

Beschikbaarheid: In voorraad

Productnaam Prijs Aantal
Alleen op de wereld
€ 14,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 13,00 per stuk
Vrienden voor het leven; verfilmd als Intouchables
€ 10,00
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,00 per stuk
Anne Frank; haar leven
€ 10,00
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,00 per stuk
Misdadig: Stuk
€ 10,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 9,00 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 8,50 per stuk
Lieve Céline
€ 13,50
  • Bij afname van 20 stuks: € 12,00 per stuk
Hoe duur was de suiker?
€ 13,50
  • Bij afname van 20 stuks: € 12,00 per stuk