Zat is het eerste deel van onze nieuwe jongerenserie over problemen thuis.

Sinds de scheiding woont Roos bij haar moeder. Maar het gaat niet goed met haar moeder. Ze is vaak ziek en ligt dan de hele dag op de bank. Roos zorgt meer voor haar moeder in plaats van andersom.

Tegelijkertijd wordt Roos verliefd op Joris. Joris wordt haar vriendje en hij is heel lief voor Roos. Net als haar vader. Zo vindt Roos haar leven toch nog een beetje leuk. Tot ze erachter komt dat haar moeder veel te veel alcohol drinkt. Wanneer heeft Roos er eindelijk genoeg van?



Op voorraad

Specificaties

Titel Thuisfront 1 - Zat
ISBN 9789086961016
Auteur Annie van Gansewinkel
Leesniveau A2/B1
Serie Thuisfront
Aantal pagina's 111
Bindwijze Hardcover
Illustraties Nee
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Thema Geweld, Realistisch, Samenleving

Inkijkexemplaar

Meer uit deze serie