Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Striproman: Barack Obama

Striproman: Barack Obama

Hoe wordt een zwarte jongen president van Amerika? Obama´s levensloop is boeiend en afwisselend en niet zonder obstakels. Hij heeft een Amerikaanse moeder, een Afrikaanse vader en groeit op in Hawaï. En van zijn zesde tot tiende levensjaar woont hij in Indonesië. Deze biografie in stripvorm begint met de jeugdjaren van Obama. Beschrijft hoe hij zijn vrouw ontmoet. En vertelt uiteraard over zijn indrukwekkende loopbaan tot nu toe: van buurtwerker in de armste wijken van Chicago tot president van Amerika. Onze Stripromans zijn geschreven in eenvoudige taal. Maar de onderwerpen zijn serieus. Zo functioneren ze als opstap naar het lezen van een ‘echt’ boek of het behandelen van een educatief onderwerp in de klas.

Titel: Barack Obama
Serie: Striproman
Voor: volwassenen en jongeren
Leesniveau: A2
27 pagina's

ISBN: 9789086960958

€ 14,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 13,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 12,50 per stuk