De Schaduw-reeks is een serie verhalen over de schaduwzijde van het leven. Jongeren komen terecht in bijna onmogelijke situaties. Redden ze zich eruit of niet?
Ideaal voor jongens en meisjes die je moeilijk aan het lezen krijgt.
Wil je alle 7 delen van de Schaduw-reeks in een keer aanschaffen? Dat kan nu met ruim 15% korting! Inclusief het laatste deel Het schemerhuis.
Je betaalt slechts € 100 (De normale prijs is € 13,50 per titel).
Bestel alle boeken uit deze serie:
-
Het schemerhuis - spannend verhaal over twee tieners die in een schaduwwereld terechtkomen. En die wereld kan hun ondergang worden.
-
Stil Hart - Elias ontsnapt aan de pesters
-
De sneeuw van Mars - Hassan vertrouwt het niet...
-
Breng me zijn hoofd - huurling Pip krijgt een vreemde opdracht...
-
Eind van de wereld - een planetoïde dreigt de aarde te verwoesten
-
Messcherp - kan vechterbaas Angelo veranderen voor zijn geliefde Savanna?
-
Dubbelspel - tweelingbroers willen stiekem elkaars plaats innemen bij een voetbalwedstrijd.