Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Klassensets Daar kun je op rekenen!

Klassensets Daar kun je op rekenen!

Hier kan je  klassensets van alle acht delen uit BoekenBoeien 2, Daar kun je op rekenen! bestellen.

De serie bevat rekentaalwoorden, o.a. afkomstig van de Termen bij rekenen ROC Mondriaan te Den Haag. De woorden overlappen grotendeels met de schooltaalwoorden gebruikt in het Vlaamse onderwijs. Ideaal om leerlingen in de B-stroom voor te bereiden op de hogere jaren in het beroepsonderwijs of technisch onderwijs!

De leerlingen lezen acht nieuwe verhalen en krijgen in elk van die verhalen 80 rekentaalwoorden aangeboden. Zo leren ze belangrijke woorden terwijl ze met plezier lezen. Tegelijk leren ze ook beter rekenen!

Je kan intekenen op klassensets van minimaal 20 exemplaren per titel. 

Je betaalt dan per exemplaar geen € 7,95 maar slechts € 4,95.

ISBN: Klassenset Daar kun je op rekenen!

€ 63,60
  • Bij afname van 20 stuks: € 39,60 per stuk