Populair

Yero komt uit Angola en staat op de markt. Hij verkoopt elektrische apparaten. Hij werkt iedere dag tot één uur, dan gaat de markt dicht. Hij kent veel mensen en is altijd vriendelijk. Op een dag loopt iedereen zijn kraam voorbij. Er is een nieuwe verkoper, en die is veel goedkoper. Yero snapt er niet van en gaat eens kijken bij zijn concurrent. Het is Suzan, een vrolijke vrouw. Raakt hij nu zijn inkomen kwijt?

Het is mooi weer.
Yero staat weer op de markt.
Er lopen veel mensen langs.
Vandaag wordt een goede dag, denkt Yero.
‘Mooie apparaten, voor bij u thuis! Voor uw keuken!
Prima kwaliteit en niet duur!’

Yero roept met luide stem.
De mensen kijken wel, maar stoppen niet.

 

Op voorraad

Specificaties

Titel Op de markt
ISBN 978-90-8696-561-8
Auteur Johan van Caeneghem
Aantal pagina's 48
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Rowan van Gemen
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren