Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Tweestrijd

Tweestrijd

Zo op het eerste gezicht leidt Hanna een fijn leven. Getrouwd met de succesvolle gynaecoloog Axel, wonen in een mooie villa. Maar ze heeft niet veel te doen. Dan krijgen ze nieuwe buren. Een echtpaar, Sonja en Maurice. Sonja is rechercheur bij de politie en zij vermoedt dat Hanna in grote angst leeft.

Auteur: Linda Jansma
Bewerking: Jet Doedel
Voor: jongeren vanaf 12 jaar en volwassenen
Leesniveau: A2/B1
115 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086962150

€ 12,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 10,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 9,50 per stuk