Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Misdadig: Last minute

Misdadig: Last minute

Hugo en Susan zijn bijna vijf jaar getrouwd. Om dat te vieren boekt Susan een duikvakantie in Egypte. Helaas ontmoet ze daar een oude bekende. Uit een tijd waar ze niet meer aan herinnerd wil worden. Ook haar zoon Stijn loopt gevaar.

Auteur: Linda van Rijn
Voor: jongeren vanaf 12 jaar en volwassenen
Leesniveau: A2/B1 boven 1F
144 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086961719

€ 10,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 9,00 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 8,50 per stuk