Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Misdadig: De beste

Misdadig: De beste

Hulpagent Munck wordt ingezet bij een voetbalwedstrijd. Na afloop van de wedstrijd vindt hij het lijk van oud-voetballer Robin Terwiel op de tribune. Munck wordt buiten het moordonderzoek gehouden. Maar hij doet een belangrijke ontdekking. De vermoorde Robin Terwiel heeft jaren geleden een andere voetballer onderuit geschopt. En die andere voetballer, Jan Postema, is daardoor in een rolstoel beland. Munk gaat zelf op onderzoek uit. Heeft Postema wraak genomen? Of is er iets anders aan de hand? Een verrassende ontknoping volgt.

Een fragment:
De voetbalwedstrijd is afgelopen.
Het stadion is bijna leeg.
Het is koud, de zon schijnt bleek.
Munck staat op de tribune van vak H en staart naar de dode man op de bank.
Wat vreselijk, denkt hij.

Eenvoudig Communiceren heeft het verhaal van Chris Rippen herschreven in eenvoudig Nederlands. In 1992 won Rippen de Gouden Strop, de prijs voor de beste Nederlandstalige misdaadroman.

Auteur: Chris Rippen
Voor: volwassenen en jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A2/B1
56 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086961009

€ 8,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 8,00 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 7,50 per stuk

Misschien wil je ook deze boeken in je winkelmandje?