Meeluisterboek

Rawa gaat een spreekbeurt houden in de klas. Over haar hamster, Gold. Maar dan wordt het weer eens onrustig in de klas en loopt Gold weg.

Een fragment

Gold is haar beste vriend.
Rawa vertelt hem alles.
Over de oorlog. Over haar angst.
Het is fijn dat hij niks terugzegt.

Mijn klas is een serie van tien korte verhalen over de leukste klas van het land. Met woorden en verhalen voor kinderen die pas Nederlands leren.

Op voorraad

Specificaties

Titel De hamster van Rawa: meeluisterboek
ISBN 9789463523134
Auteur Annemarie Jongbloed
Leesniveau A1/A2
Aantal pagina's 40
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Elisa Zee
Uitgave Originele tekst
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 10 - 12

Vaak meebesteld

De hamster van Rawa
€ 11,95