Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

De hamster van Rawa

De hamster van Rawa

Rawa gaat een spreekbeurt houden in de klas. Over haar hamster, Gold. Maar dan wordt het weer eens onrustig in de klas en loopt Gold weg.

Een fragment

Gold is haar beste vriend.
Rawa vertelt hem alles.
Over de oorlog. Over haar angst.
Het is fijn dat hij niks terugzegt.

Mijn klas is een serie van tien korte verhalen over de leukste klas van het land. Met woorden en verhalen voor kinderen die pas Nederlands leren.

Geschreven door Annemarie Jongbloed
Geïllustreerd door Elisa Zee
Gebonden, 40 pagina's
ISBN: 978 90 8696 308 9

 

ISBN: 978 90 8696 308 9

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,50 per stuk