Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Een nagelaten bekentenis

Een nagelaten bekentenis

Een nagelaten bekentenis uit 1894 vertelt het trieste verhaal van de liefdeloze relatie van Willem en Anna. Willem beschrijft wat er tussen hem en Anna gebeurd is, en waarom zijn vrouw niet meer bij hem is. Hij is een man die erg ontevreden is met zichzelf. Het lukt hem niet te leven zoals anderen dat doen. Willem zoekt een vrouw, maar hij vindt het lastig iemand te vinden die een relatie met hem wil. Dan leert hij Anna kennen. Zij is ook nog niet getrouwd, dus komt er snel een huwelijk. De twee worden samen nog ongelukkiger dan alleen. Ze krijgen te maken met verdriet, wantrouwen, verlangen en overspel. En uiteindelijk met de dood.


Thema’s dood, relaties, overspel
Reeks  Literatuur voor beginners
Auteur Marcellus Emants
Bewerking Marian Hoefnagel
ISBN
978-90-8696-245-7
Leesniveau B1
Aantal pagina’s 120
Prijs € 9,00

ISBN: 978-90-8696-245-7

€ 9,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 8,00 per stuk