Sofia en Tulio hebben een kapperszaak in Rotterdam. Ze werken allebei heel hard, maar op zondag is het cicliovia. Ze gaan dan fietsen of skeeleren. Net als in Bogota, de hoofsstad van Colombia.

Vandaag is het druk in de kapsalon.
Het is vrijdag. En dan komen er altijd
veel klanten.
Gelukkig is Tulio niet alleen. Zijn zus
Sofia is er ook.

Tulio valt maakt deel uit van de reeks Een dag in.... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Tulio valt speelt zich af in september. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Tulio valt
ISBN 978-90-8696-509-0
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar