De Japanse Risa woont voor haar werk in Amsterdam. Ze is verliefd op Jasper, die een hotdogkraam heeft. Maar als het bijna Nieuwjaar is, heeft ze nieuws voor Jasper. Nieuws waar Jasper niet blij mee is ...

Risa ziet Jasper. Hij verkoopt hotdogs,
op een plein in de stad.
Daar staat hij, in zijn kar.
Jasper ziet haar ook.
Hij lacht en zwaait.

Risa is verliefd maakt deel uit van de reeks Een dag in... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Risa is verliefd speelt zich af in december. Alle verhalen zijn op A1 leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Risa is verliefd
ISBN 978-90-8696-539-7
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar