De Poolse Olek wil zijn verloofde ten huwelijk vragen. Maar die woont nog in Polen. Om op Valentijnsdag bij zijn vriend te zijn, koopt hij een auto.

Hij ziet een meer. Op het meer ligt een laag ijs.
De bomen zijn wit.
Want er ligt een beetje sneeuw op.
Het is winter, maar de zon schijnt.
Het ijs glimt in de zon.
Nederland is mooi, denkt Olek.

Olek wil een auto maakt deel uit van de reeks Een dag in... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Olek wil een auto speelt zich af in februari. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Olek wil een auto
ISBN 978-90-8696-369-0
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar

Vaak meebesteld

Anarosa vindt een hond
€ 12,00
Jiang danst
€ 12,00
Sinem en het water
€ 12,00
Een dag in... compleet!
€ 130,00