Anass komt uit Marokko. Hij volgt Nederlandse les en maakt op school veel vrienden. Op een dag gaan ze met de hele groep naar de ijsbaan. Schaatsen.

Anass zit op een bankje uit te rusten.
Hij kijkt naar zijn klasgenoten op het ijs.
Ze zijn er allemaal. Ze doen erg hun best op hun schaatsen.
Het is een heel grappig gezicht.

Anass op het ijs maakt deel uit van de reeks Een dag in... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Anass op het ijs speelt zich af in november. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Anass op het ijs
ISBN 978-90-8696-536-6
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar