De Spaanse Anarosa woont met haar Nederlandse man en twee kinderen in Deventer. Als een hondje meeloopt naar hun huis, gaat ze op zoek naar de eigenaar. Zoon Hugo is immers allergisch.

Anarosa wil nu niet aan de
hond denken.
Ze heeft het druk.
Ze moet cadeaus kopen.
En taart bakken, voor zondag.
Dan is het 6 januari, Driekoningen.

Anarosa vindt een hond maakt deel uit van de reeksEen dag in.... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Anarosa vindt een hond speelt zich af in januari. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

 

Anarosa vindt een hond is ook verkrijgbaar als tweetalige editie. Daarin lees je op de ene bladzijde in het Nederlands en op de andere bladzijde hetzelfde verhaal in het Oekraïens!

Op voorraad

Specificaties

Titel Anarosa vindt een hond
ISBN 978-90-8696-368-3
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar

Vaak meebesteld

Anarosa vindt een hond / Анароза знаходить собаку
€ 16,50
Olek wil een auto
€ 12,00
Jiang danst
€ 12,00
Achmed zingt een lied
€ 12,00
Een dag in... compleet!
€ 130,00