Vier vriendinnen gaan samen op vakantie naar een afgelegen huisje. En de lezers van Mel Wallis de Vries weten het dan al: dit kan niet goed gaan.

Door het raam van mijn slaapkamer zie ik Pippa
aankomen in de auto van haar vader. Ze toetert.
Pippa is de enige die kan rijden. Naast haar zit Abby.
Het huisje waar we heen gaan is van haar ouders.

Tip: Vals is in 2018 verfilmd. Lees het boek, kijk de film en benoem de verschillen. 

Op voorraad

Specificaties

Titel Vals
ISBN 978-90-8696-489-5
Auteur Mel Wallis de Vries
Aantal pagina's 88
Bindwijze Paperback
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar