De vierjarige Rivka duikt in 1942 onder bij een gezin in Zeeland. Als ze na de oorlog door familie wordt opgehaald, wil ze niet mee terug. Ze heet nu Anneke en herkent haar vader niet meer. Ze groeit op in Zeeland en trouwt met Joost. Ze krijgen kinderen. Ook Joost blijkt een onverwerkt oorlogstrauma te hebben. Hun huwelijk loopt spaak. Ze kunnen niet voor hun kinderen zorgen, dus die worden geadopteerd. Jaren later ontmoet Anneke haar dochter Sandra, ze krijgen voorzichtig contact.



Op voorraad

Specificaties

Titel Parnassia
ISBN 978-90-8696-213-6
Auteur Josha Zwaan
Vertaler / hertaler Jet Doedel
Aantal pagina's 104
Bindwijze Paperback
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar