Het Rosie Effect gaat over Don Tillman. Don is een bijzondere man. Hij heeft vaste gewoontes. En hij deelt zijn tijd tot op de minuut in. Hij is heel slim. Maar de emoties van anderen begrijpt hij vaak niet. Don is getrouwd met Rosie. Ze zijn erg verschillend.Toch hebben ze het heel goed samen. Maar dan zegt Rosie: ‘Ik moet je wat vertellen ...’

Rosie wil over de zwangerschap praten.

Ze zegt: ‘De baby is nu bijna één centimeter lang.’
‘Feitelijk is het nog geen baby’, zeg ik. ‘Het is een
foetus.’
‘Don, ik wil niet veertig weken lang technisch
commentaar horen. Ik noem hem gewoon baby.
Want hij is een baby in ontwikkeling.’
‘Dan noemen we hem zo: Baby In Ontwikkeling.
Baby Under Development. B.U.D.’
‘Bud? Dat klinkt als een oud mannetje van zeventig.’

Na het succesvolle en graag gelezen boek Het Rosie Project (uitverkocht), waarin Don op zoek gaat naar een vrouw, hebben we nu het vervolg in eenvoudige taal: Het Rosie Effect.
De boeken van Graemi Simsion over de wetenschapper Don Tilman worden graag gelezen door onze lezers, zowel NT1 als NT2. Ook jongeren vinden de boeken grappig en ontroerend. Kortom, fijn om te lezen, ook voor de meeleesclubs!

 

 

Op voorraad

Specificaties

Titel Het Rosie Effect
ISBN 978-90-8696-537-3
Auteur Graemi Simsion
Vertaler / hertaler Jet Doedel
Aantal pagina's 112
Bindwijze Paperback
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar