Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Rik op zijn eerste werkdag

Rik op zijn eerste werkdag

Rik kan bijna niet wachten tot hij 16 wordt. Want dan mag hij na schooltijd bij supermarkt De Giraf gaan werken. Zijn vriend Daan werkt er al en die vindt het heel leuk.

Fragment:

Ik ben benieuwd wat ik op mijn
eerste dag moet doen.
Meneer Sterk zegt dat ik vandaag
met Daan mee moet lopen.
‘We gaan de zuivel bijvullen’,
zegt Daan. ‘Dat is zwaar werk.’
‘Maar ik ben sterk’, zeg ik.

Auteur: Mirjam Eppinga
Illustraties: Elisa Zee
Uitgave: Gebonden,
Aantal pagina's: 40 
ISBN: 978-90-8696-311-9

ISBN: 978-90-8696-309-6

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 7,50 per stuk