Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Emma en het ziekenhuis

Emma en het ziekenhuis

Emma werkt na schooltijd vaak in supermarkt De Giraf. Maar vandaag niet, ze is aan het leren. Als de telefoon gaat krijgt ze nieuws waar ze erg van schrikt.

Fragment:

Dan word ik gebeld door een
onbekend nummer.
‘Met Emma.’
‘Emma, niet schrikken. Je spreekt met
de Eerste Hulp van het ziekenhuis.’
‘Ik schrik wel’, zeg ik. ‘Wat is er aan de
hand?’


Auteur: Mirjam Eppinga
Illustraties: Elisa ZeeUitgave
Uitgave: Gebonden,
Aantal pagina's: 40 
ISBN: 978-90-8696-311-9

ISBN: 978-90-8696-311-9

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 7,50 per stuk