Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Elena en de winkeldief

Elena en de winkeldief

Elena werkt bij supermarkt De Giraf. Haar vriendin Emma werkt daar ook. Elena kletst veel, maar dan blijkt dat ze ook heel goed kan opletten.

Een fragment

Papa kijkt tv en mama leest de krant.
‘Goed gewerkt?’, vraagt ze.
‘Ja, hoor. Er is een nieuwe jongen’,
zeg ik.
‘Een leuke jongen?’
‘Ja, heel leuk. Ik hoop dat hij er
morgen ook is.’

Auteur: Mirjam Eppinga
Illustraties: Elisa ZeeUitgave
Uitgave: Gebonden,
Aantal pagina's: 40 
ISBN:
978-90-8696-310-2

ISBN: 978-90-8696-310-2

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 7,50 per stuk