Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Daan gaat vissen

Daan gaat vissen

Vandaag is het zondag. De vrienden van Daan uit de supermarkt zijn allemaal druk. Daan wil ook iets doen. Hij gaat vissen! En dan vangt hij een heel grote vis…

Een fragment

Opeens horen we een plons in het
water.
Dat is geen vis, dat is een meisje!
Ik schrik. Een van de meisjes ligt in
het water!

Auteur: Mirjam Eppinga
Illustraties: Elisa Zee
Uitgave: Gebonden
Aantal pagina's: 40
ISBN: 978-90-8696-364-5

Superrr is een serie van tien extra makkelijk te lezen boeken,
speciaal voor leerlingen in het OKAN.

De korte, leuke verhaaltjes gaan over bijbaantjes, vriendschap en verliefdheid. Daarmee gaat de taalvaardigheid van de kinderen met sprongen vooruit.

Daan gaat vissen is deel 9.

Verschijnt op 19 december.

ISBN: 978-90-8696-364-5

€ 8,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 7,50 per stuk