Laura en Bart zijn met hun kinderen op weg naar Italië. Want daar gaat Laura's zus trouwen met haar grote liefde Martina. Dan komen ze in een file terecht...

‘Fien slaat mij!’, roept Teun. Hij geeft
Fien een klap terug, op haar been.
Fien huilt.
Laura draait zich om in haar autostoel.
‘Ophouden!’, roept ze boos.

Laura heeft haast maakt deel uit van de reeks Een dag in.... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Laura heeft haast speelt zich af in augustus. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Laura heeft haast
ISBN 978-90-8696-486-4
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 40
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar