Het is donderdag 3 oktober 2013. Een gammele boot met vijfhonderd vluchtelingen vliegt in brand. Midden op zee. Veel van de mensen aan boord kunnen niet zwemmen. In Nederland wacht Lea op haar broertje Gash. Hij is onderweg vanuit Eritrea, zo vertelde hij haar. Hij zou met een boot naar Europa vluchten. Wat als hij op die boot zat?

 

Op voorraad

Specificaties

Titel Je leven op het spel
ISBN 978-90-8696-273-0
Auteur Christina Wahlden
Vertaler / hertaler Paulette van der Voet
Aantal pagina's 56
Bindwijze Hardcover
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar