Populair

Kim is dol op de kooklessen op school. Samen met haar vriendin Lena maakt zij geweldige kookvlogs. Daardoor komt Kim op een briljant idee. Als ze nu eens de boel een beetje opfrissen in het restaurant van haar ouders? Dan wordt het daar vast drukker, en dat is hard nodig. Want nu werken haar ouders heel hard voor weinig geld. En dan doet Kims broer Roy ook nog zo raar. Maar gelukkig helpt oma vanuit Curaçao met lekkere receptjes, en dan komt alles goed. Eindelijk weet Roy wat hij wil worden, en Kim weet zeker dat ze op de goede weg is.

Net als Kim langs haar voetbalclub DAW fietst, wordt achter haar hard gebeld.
Een meisje met ontplofte krullen haalt haar in op een knalgele fiets. Ze heeft één hand aan het stuur.
Met haar andere hand houdt ze haar telefoon vast.
Ze praat tegen het scherm. Kim kan een paar woorden verstaan.
‘Hallooo, allemaal! Ik ben nu op weg naar mijn nieuwe school. Zooo spannend!’

Getekend is onderdeel van de serie Het talent van... Een hartverwarmende serie voor jongeren van 10-13 jaar, geschreven in makkelijke taal (onder 1F/AVI midden 7). Ieder deel gaat over een tiener van ca 12/13 jaar.

Op voorraad

Specificaties

Titel Topkok Kim
ISBN 9789086965748
Auteur Annemarie van den Brink
Leesniveau A1/A2
Serie Het talent van...
Aantal pagina's 96
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Jitske Wadman
Uitgave Originele tekst
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 12 - 16

Meer uit deze serie