Marius ontwerpt en maakt zijn eigen kleren. Hij draagt zijn kleurige en fleurige en outfits met stijl. Niet iedereen vindt dat normaal, en soms wordt hij gepest. Hij trekt zich daar niet veel van aan. Bovendien is hij lang en ook nog goed in basketbal. En verliefd op Soraya. Maar hij sluit zich wel steeds meer af van school, en dat heeft weer invloed op zijn cijfers. Kan Marius zo zijn talent wel blijven ontwikkelen?

Vannacht heeft het hard gevroren. Het is nu echt winter.
Marius is blij dat er in
Nederland vier seizoenen zijn.
Saai als je
alleen maar zomerkleren en winterkleren zou hebben.
Hij zoekt op zolder tussen de handschoenen, sjaals en mutsen.
Oude handschoenen zien
er met lapjes of frutsels weer uit als nieuw.
Snel, anders komt hij te laat op school.

Mijn stijl is onderdeel van de serie Het talent van... Een hartverwarmende serie voor jongeren van 10-13 jaar, geschreven in makkelijke taal (onder 1F/AVI midden 7). Ieder deel gaat over een tiener van ca 12/13 jaar.

Op voorraad

Specificaties

Titel Mijn stijl
ISBN 978-90-8696-570-0
Auteur Annie van Gansewinkel
Leesniveau A1/A2
Serie Het talent van...
Aantal pagina's 96
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Jitske Wadman
Uitgave Originele tekst
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 12 - 14, 12 - 16

Inkijkexemplaar

Meer uit deze serie

In de spotlights
Getekend
€ 16,50
Populair
Topkok Kim
€ 16,50
Onder water
€ 16,50
Vlugge vingers
€ 16,50
Stan in 3D
€ 16,50