Sam’s ouders zijn uit elkaar. Zijn zusje Mona woont bij mama, en Sam moet bij papa wonen. Stom, vindt hij dat. Hij wil ook bij mama wonen en hij mist zijn zusje. In de nieuwe flat waar hij met zijn vader woont ontmoet hij Mir. Ze sluiten vriendschap en nemen elkaar in vertrouwen. En dan bedenkt Sam samen met Mona een plan om hun ouders weer bij elkaar te krijgen. Ze zetten er hun grootste talent voor in, en Mir helpt met raad en daad. Maar of het plan gaat lukken?

Getekend is onderdeel van de serie Het talent van... Een hartverwarmende serie voor jongeren van 10-13 jaar, geschreven in makkelijke taal (onder 1F/AVI midden 7). Ieder deel gaat over een tiener van ca 12/13 jaar.

Op voorraad

Specificaties

Titel Getekend
ISBN 978-90-8696-255-6
Auteur Annemarie van den Brink
Leesniveau A1/A2
Serie Het talent van...
Aantal pagina's 96
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Jitske Wadman
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 12 - 16

Inkijkexemplaar

Meer uit deze serie

Populair
Topkok Kim
€ 16,50
In de spotlights
Stan in 3D
€ 16,50
Vlugge vingers
€ 16,50
Onder water
€ 16,50
Mijn stijl
€ 16,50