Oud worden is geen lolletje. Dat ondervindt meneer De Vries aan den lijve. Hij woont namelijk in Huize Avondrood, een verzorgingshuis. Als zijn nieuwe buurman een oude bekende blijkt te zijn, weet hij zich helemaal geen raad meer. Hoe gaat dat aflopen?

Ik probeer tot rust te komen.
Het is vast niet meneer Vlot van mijn school.
Er zijn wel meer mensen die
Vlot heten.
Maar ... wat als hij het wel is?
Ik kon hem niet uitstaan.
Wat een
verwaande kerel!
Hij zat altijd op te scheppen tegen onze collega’s.
Over zijn verre vakanties.
Dat hij door
Afrika en Azië had gereisd.
Alle collega’s vonden hem leuk.

 

Op voorraad

Specificaties

Titel Herrie in Huize Avondrood
ISBN 978-90-8696-356-0
Auteur Susanne Ganser
Vertaler / hertaler Frederike Zindler
Aantal pagina's 80
Bindwijze Hardcover
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar