Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Vlinder

Vlinder

Eef is goed in ballet, maar leuk vindt ze het niet. Na haar ontmoeting met Rob gaat ze stiekem naar boksles. Ze danst om haar tegenstanders. Ze noemen haar vlinder. Dan komen haar ouders erachter. Mag ze blijven boksen?

Auteur: Johan van Caeneghem
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A1/A2
56 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086961825

€ 10,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 9,00 per stuk