Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

In het donker

In het donker

Ben's zusje is dood. Ze kreeg een motorongeluk. Ze zat achterop bij Maikel. Ben wil wraak nemen, omdat Maikel nog leeft en het ongeluk lijkt vergeten. Op een dag staat Maikel bij zijn motor. Hij praat met een meisje. Dan zet Ben een mes op Maikels keel...

Auteur: Johan van Caeneghem
Voor: jongeren vanaf 12 jaar
Leesniveau: A1/A2
56 pagina's
Paperback

ISBN: 9789086961856

€ 10,00
  • Bij afname van 10 stuks: € 9,00 per stuk