Jayden wil op hockey, maar zijn moeder wil dat hij op voetbal gaat. Dat is de sport waar zijn vader zo goed in was. Als Jayden uiteindelijk toch op hockey mag, komt zijn moeder nooit kijken. Maar Jayden is goed in hockey en voelt zich al snel thuis op de club. Dat komt ook door Sarina, die in het meisjesteam speelt. Maar dan ontdekt Jayden iets over haar wat hij liever niet had geweten...

Hee, wil Jayden zeggen, maar hij zwijgt.
Iets in haar houding maakt dat hij een stap naar achteren zet. Wat heeft Sarina in de jongenskleedkamer te zoeken? Jayden draait zich zachtjes om en verstopt zich achter een pilaar in de gang. Zijn hart bonkt als een gek. Zij hoort niet in de jongenskleedkamer te zijn. Maar ze is er wel. Waarom?

Doorzetten! is onderdeel van de serie Het talent van... Een hartverwarmende serie voor jongeren van 10-13 jaar, geschreven in makkelijke taal (onder 1F/AVI midden 7). Ieder deel gaat over een tiener van ca 12/13 jaar.

Leesniveau: onder 1F, rond AVI 7 midden.

Tijdelijk niet leverbaar

Specificaties

Titel Doorzetten!
ISBN 978-90-8696-569-4
Auteur Marlies Verhelst
Aantal pagina's 88
Bindwijze Hardcover
Illustraties Ja
Illustrator Jitske Wadman
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren

Inkijkexemplaar