Amina is lid van de atletiekclub en wordt geselecteerd voor het estafetteteam. Haar club mag meedoen aan een internationale wedstrijd! Amina loopt heel hard. Maar ze is zo zenuwachtig dat ze vergeet op haar teamgenoten te letten. De ene keer start ze te vroeg, de andere keer te laat. En als Amina hoort dat ze eerst twee weken op kamp gaan, slaat de schrik haar om het hart. Naar een kamp gaat ze nooit meer!

Zet 'm op, Amina! is het vervolg op het boek Ren, Amina, Ren!

Op voorraad

Specificaties

Titel Zet 'm op, Amina!
ISBN 978-90-8696-596-0
Auteur Annelie Drewsen
Leesniveau A1/A2
Serie De Leesstraat
Aantal pagina's 64
Bindwijze Hardcover
Illustraties Nee
Taal Nederlands
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren
Leeftijd 12 - 16

Inkijkexemplaar

Meer uit deze serie