Herrie in Huize Avondrood Susanne Ganser
Oud worden is geen lolletje. Dat ondervindt meneer De Vries aan den lijve. Hij woont namelijk in Huize Avondrood, een verzorgingshuis. Als zijn nieuwe buurman een oude bekende blijkt te zijn, weet hij zich helemaal geen raad meer. Hoe gaat dat aflopen?
Ik probeer tot rust te komen.
Het is vast niet meneer Vlot van mijn school.
Er zijn wel meer mensen die Vlot heten.
Maar ... wat als hij het wel is?
Ik kon hem niet uitstaan.
Wat een verwaande kerel!
Hij zat altijd op te scheppen tegen onze collega’s.
Over zijn verre vakanties.
Dat hij door Afrika en Azië had gereisd.
Alle collega’s vonden hem leuk.
Op voorraad
Specificaties
Titel | Herrie in Huize Avondrood |
---|---|
ISBN | 978-90-8696-356-0 |
Auteur | Susanne Ganser |
Vertaler / hertaler | Frederike Zindler |
Aantal pagina's | 80 |
Bindwijze | Hardcover |
Illustraties | Nee |
Taal | Nederlands |