Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

Hanna’s verjaardag

Hanna’s verjaardag

Met dit boek maken ook moeilijke lezers hun leeskilometers. Ook heel goed voor wie Nederlands leert en lekker lezend zijn dagelijkse woordenschat wil uitbreiden.

Hanna wordt binnenkort 50. Maar ze wil geen feest vieren. Er valt niets te vieren. Daarom besluit ze een advertentie in de krant te laten zetten, met de mededeling dat ze op vakantie is op haar verjaardag. Niet dat ze dat van plan was, maar opeens besluit ze ook inderdaad op vakantie te gaan. En dan krijgt ze een hele leuke verjaardag! Een verhaal over eenzaamheid en vriendschap. Soms is één vriendelijke daad al het begin van een nieuwe vriendschap.

Het verhaal telt bijna 6000 woorden en 72 pagina’s. 

Leesniveau: A1/A2

Aantal pagina's: 72

Serie: De Leesstraat

Auteur: Gull Akerblom

ISBN: 978-90-8696-258-7

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk