Bel ons: 0031 20 520 60 70

Lezen voor Iedereen

Skip to Main Content »

You're currently on:

Daria voelt zich thuis

Daria voelt zich thuis

Als Daria door het park loopt, maakt een onbekende vrouw zomaar een praatje met haar.

Dat is het begin van een vriendschap. Dat is fijn voor Daria, want hier heeft ze alleen haar kinderen, haar man is dood.

De oude vrouw, Marit, heeft een hond, Ronja. Als Marit naar familie gaat tijdens kerst, past Daria op Ronja. En Marit neemt Daria mee naar het koor.

Daar ontdekt Daria dat Nederlands zingen een stuk makkelijker is dan Nederlands praten.

Meeslepend verhaal, waarmee moeilijke lezers op een leeskilometers maken. Het  telt bijna 1600 woorden en 40 pagina’s. 

Leesniveau: A1/A2

Serie: De leesstraat

Auteur: Emma-Ida Johansson

Aantal pagina's: 40

Uitgave: harde kaft

ISBN: 978-90-8696-334-8

€ 7,95
  • Bij afname van 10 stuks: € 6,95 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 5,95 per stuk