Over het leven en sterven van Anne Frank raken we nooit uitgepraat. We kennen Anne uit haar dagboek. Met deze uitgave voegen we iets extra's toe.
Anne Frank wordt geboren in Duitsland in 1929. Tijdens de Tweede Wereldoorlog vlucht ze met haar ouders en zus naar Amsterdam. Ze duiken onder in het Achterhuis. Daar schrijft Anne haar wereldberoemde dagboek. Hoe zag het leven van Anne eruit vóór, tijdens en na de jaren in het Achterhuis? Dat lees je in deze extra makkelijke uitgave over het leven van Anne Frank. Met foto’s en stukjes uit het dagboek.
Naverteld door: Marian Hoefnagel
Serie: De leesstraat
leesniveau A1/A2
96 pagina’s
gebonden en geïllustreerd
ISBN 978-90-8696-594-6
Het is een eenvoudigere versie van de biografie van Anne Frank door Marian Hoefnagel: Anne Frank; haar leven.