De wereld verandert, en dat is maar goed ook. Je kent ze wel, die winkels met de geuren en smaken van verre landen. In zo’n winkel werkt meneer Salt al zijn hele leven. Hij is gelukkig in zijn winkel, en noemt zijn kruiden zijn vrienden. Maar zijn vrouw heeft hem verlaten. En zijn dochter woont in de hoofdstad met haar man en kinderen. Op een dag komt iemand zijn winkel binnen. Het is de Iraakse Adila. Ze wil stage lopen in de winkel van meneer Salt. Maar wil meneer Salt dat wel?

De geur van Babylon is een charmant en grappig verhaal over een onverwachte vriendschap.

 

Op voorraad

Specificaties

Titel De geur van Babylon
ISBN 978-90-8696-595-3
Auteur Martin Palmqvist
Vertaler / hertaler Klaas Thees van Hoek
Aantal pagina's 48
Bindwijze Hardcover
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar