Eén van de beste schrijvers van korte verhalen is de Vlaamse Josée van Laer. Zij geeft met Cocorico! maar liefst 12 makkelijke korte verhalen uit, speciaal bedoeld voor de aarzelende volwassen lezer. Deze bundel heeft het allemaal: spannende, mooie, ontroerende en grappige verhalen. En het zijn bijzondere verhalen. Over Erik die een dure armband vindt. Over de baby van Karen die opgesloten zat in de kindervang. En over de haan die ‘Cocorico!’ kraait. 

Het is heerlijk om zo nu en dan een kort verhaal te lezen. Zet je verstand op nul en laat je meenemen met een verhaal waarvan je dezelfde dag nog achter het einde komt. De perfecte manier om je even in een andere wereld te wanen.

 

Tip: Lees Cocorico! met je leerlingen of cursisten en behandel elke keer één verhaal. Korte verhalen zijn een goede manier om samen te oefenen met (begrijpend) lezen.

Op voorraad

Specificaties

Titel Cocorico en andere verhalen
ISBN 978-90-8696-707-0
Auteur Josée van Laer
Aantal pagina's 80
Bindwijze Paperback
Illustraties Nee
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar