Bel ons: 0031 20 520 60 70

Skip to Main Content »

You're currently on:

10 - Breng me zijn hoofd!

10 - Breng me zijn hoofd!

Een fantasierijk, vol met Orks, elfen en allerlei mengelingen tussen mensen en andere wezens. In dat rijk is een groot complot gaande, met als hoofdinzet: het goud uit de goudmijn in het Drakenbos. De elfenkoning wil dat goud zo graag, dat hij zijn zus Ariella ervoor heeft laten doden. Of leeft ze nog?

Auteur: Alex Stewart
Voor: jongeren vanaf 10 jaar
Leesniveau: B1
56 pagina's
Gebonden


ISBN: 9789086961924

€ 13,50
  • Bij afname van 10 stuks: € 12,50 per stuk
  • Bij afname van 20 stuks: € 11,50 per stuk