Nieuw! Van dit Beeldboek is ook een Nederlandse versie beschikbaar. Dit is de Belgisch-Nederlandse!

’s Ochtends wil Saar op de fiets stappen richting werk. Maar haar fiets is gestolen. Ze gaat op zoek naar de fiets en vindt hem terug voor een huis. Maar wat gek… De fiets staat niet op slot. Wat kan er gebeurd zijn?

Arda en Saar zijn een stel, in dit boek lees je over Saar. In Arda moet kiezen lees je over Arda. Waar is mijn fiets? maakt deel uit van de serie Beeldboek. In het boek staan foto’s die het verhaal ook verbeelden. Die foto’s worden afgewisseld met zeer eenvoudige tekst.

Saar zet haar fiets tegen de muur.
Ze rent terug naar binnen.
Waar ligt die portemonnee? Niet op de kast.
Waar dan wel?
In haar andere jas?
Ze zoekt in de jas.
En vindt de portemonnee.
Dan rent ze weer naar buiten. Maar ... wat is dat?

Leesniveau: Begin A1, op weg naar 1F (Meijerink)

Op voorraad

Specificaties

Titel Waar is mijn fiets?
ISBN 978-90-8696-695-0
Auteur Johan Van Caeneghem
Fotografie Edwin Wiekens
Aantal pagina's 56
Bindwijze Paperback
Illustraties Nee
Taal Vlaams
Uitgeverij Eenvoudig Communiceren

Vaak meebesteld

Arda moet kiezen
€ 11,00