Achmed is 17 jaar. Hij komt uit Libië en woont al 2 jaar in Nederland. Toch kent hij nog niet veel mensen. Al zijn vrienden zijn in Libië. Hij speelt iedere dag voor hen op zijn gitaar en zet filmpjes van zijn muziek op YouTube. Dan krijgt hij fanmail van iemand uit Nederland!

Achmed praat niet snel over zijn gevoel.
Maar tegen Tamar durft hij eerlijk te zijn.
Hij schrijft: ‘Ik vind het moeilijk om
opnieuw te beginnen.
Ik heb diploma’s, uit Libië.
Maar die zijn hier niets waard.

Achmed zingt een lied maakt deel uit van de reek Een dag in.... Deze reeks is speciaal geschreven voor inburgeraars. Ieder deel speelt zich af in een van de 12 maanden van het jaar. Achmed zingt een lied speelt zich af in mei. Alle verhalen zijn op A1-leesniveau geschreven.

Op voorraad

Specificaties

Titel Achmed zingt een lied
ISBN 978-90-8696-483-3
Auteur Willemijn Steutel
Aantal pagina's 38
Bindwijze Paperback
Illustraties Ja
Taal Nederlands

Inkijkexemplaar

Vaak meebesteld

Anarosa vindt een hond
€ 12,00
Olek wil een auto
€ 12,00
Jiang danst
€ 12,00
Een dag in... compleet!
€ 130,00